Sterowany elektronicznie układ napędu na cztery koła Real-time 4WD (E-DPS) przekazuje odpowiednią ilość momentu obrotowego na tylne koła, dostosowując rozdział mocy do obciążenia silnika i różnicy prędkości obrotowej przednich oraz tylnych kół. Układ został zaprojektowany w taki sposób, aby zapewnić płynne przyspieszenie, krótki czas reakcji, doskonałe właściwości jezdne i niskie zużycie paliwa. Dzięki technice skoordynowanego sterowania, układ ten współpracuje z układem kontroli stabilności jazdy (VSA) oraz adaptacyjnym elektrycznym układem wspomagania kierownicy (MA-EPS), aby zapewnić optymalną stabilność pojazdu.
System SH-AWD umożliwia bezpieczne i komfortowe prowadzenie pojazdu we wszystkich warunkach jazdy. Na śliskich nawierzchniach system SH-AWD kieruje moc do koła o największej przyczepności. Podczas jazdy na wprost lub pokonywania szerokich łuków system skieruje do 70% momentu napędowego do przednich kół, w celu zoptymalizowania trakcji. Podczas pokonywania ciasnych zakrętów, możliwe jest przekazanie do 100% momentu napędowego dostępnego na tylnej osi do tylnego zewnętrznego koła. Koło to jest automatycznie przyspieszane, aby wytworzyć dodatkowy pęd. Przekłada się to na większą stabilność podczas pokonywania zakrętów, większą precyzję oraz naturalną charakterystykę kierowania.